top of page

AYDIN/KUŞADASI

Kuşadasına en son belkide 7,8 yaşlarında gitmiştim. Tam hatırlamamak ile birlikte o yıllarda da aynı kampa gitmiştim. yani #yatkamping 'e...

Kuşadasında çadır yada karavan ile kamp yapabilmeniz için bir kaç alternatif var.Bunlardan konum olarak en iyi olanı #yatkamping ve hemen bitişiğindeki diğer kamping( adını şuan hatırlayamadım.)

Biraz kamptan bahsedecek olursak burası yıllardır aynı kişilerin geldiği karavanlarını çadırlarını sürekli bıraktıkları artık karavanların yazlık gibi olduğu bir kamp alanıdır.Güzel olan herkes birbiri ile Aile gibi. Kampın tuvaleti bulaşıkhanesi düzeni gerçekten çok güzel.Elektrik için kullandığınız kadar para harcıyorsunuz.

Daha önceki yazılarımızda belirttiğimiz gibi bizim için kamp alanı 2. planda önemli olan güvenli ve konumunun çok iyi olmasıdır.Burası merkezin tam göbeğinde ağaçlar içinde mükemmel bir yer.

kampın hemen önünde yol yolun diğer tarafından denize girebiliyorsunuz.Ancak ben oldum olası Kuşadasının denizini çok sevmiyorum.Kahvaltımızı yaptıktan sonra hemen kampın önünden dolmuş ile #EFESHARABELERİ ne doğru yola çıktık.

Buraya geldikten sonra açıkçası biraz üzüldüm.Çünkü içerisi gerçekten çok bakımsız :( kenarda bir taşın üzerine oturuyorum toprağı eşeliyorum üzerinde yazı yazılı tarihi taşlar çıkıyor.Bunlar neden etrafa sahipsizce yayılmış kırılmış atılmış anlamadım

Bakımsız durumlarını geçtikten sonra güzel yanına bakarsak bukadar eski zamanın kalıntılarının bizim ülkemizde olması çok güzel.Yapıların amaçlarını okuduktan ve şöyle gözünüzü kapadıktan sonra sanki bir anda M.Ö yıllarda yaşıyormuş gibi hissediyorsunuz.

Tüm yeri gezerken neyin ne anlama geldiğini anlamak için eğer bir rehber eşliğinde gitmemişseniz mutlaka tüm yazıları okumaya çalışın.Ozman daha anlamlı olacaktır.

Genelde temiz güzel suya girebilmeniz için yat turu yapmanız gerekiyor bu yüzden yat turu yapabileceğimiz bir yer aradık ve bulduk.kampın onunde sabah servis bizi aldı yaklaşım 10 dk yolculuktan sonra teknemize geçtik.ve birbirinden güzel koyları gezdik suya girdik.

Kuşadası için çok büyük bir zaman ayırmadan 3 günlük çok güzel vakit geçirebilirsiniz.Şimdiden keyifli yolculuklar dileriz..