top of page

MUĞLA/MARMARİS/SELİMİYE

Marmarisin merkezi Türkiye de ama başka bir ülkeymiş gibi...

Mağazalarda dükkanlarda heryerde yabancı isimler yazıyor.

Yabancı turistin en yoğun uğradığı bir turistik ilçedir.çevre köyleri de bizim gibi karavancılara kampçılara kalıyor. en güzel yerleri :)

Marmarise karavansız şekilde bir çok kez geldik.Bu yüzden karavan ile kalabileceğimiz çok yer bilmiyorduk.bu yüzden Hemen merkezden çıktıktan sonra Shell benzilğin karşısında bulunan cebe karavanımız koyduk.Burası güveli bir yerdi Çünkü karşısı benzinlik ve Jandarmaydı.

karavanımızı yerine yerleştirdikten hemen sonra yola koyulduk ve daha önceden gitmediğimiz #selimiye koyuna gittik. Marmaris merkez ile arası yaklaşık 45-50 dkka sürüyor. ve 2 tane yol alternatifiniz var biri dağ yoluydu.Biz dağ yolunu tercih ettik iyiki tercih etmişiz çok güzel manzaralar yakaladık.Aslında selimiyeye karavanınız ile gelebilirsiniz konaklama yapabileceğiniz birçok durak var.

Biz karavan ile gelmediğimize pişman olduk.Burda aynı zamanda bir çok butik oteller var.ama sorduğumuzda fiyatları oldukça pahalıydı.Genel anlamda selimiye pahalı bir yermiş. biz #devasupansiyon diye bir motellin plajını kullandık. eğer burda kalacaksanız öğrendiğimiz kadarı ile oldukça lezzetli 3-4 tane resturant varmış ve 1 hafta önceden yer ayırtmanız gerekiyormuş.

dönüş yolunda diğer yoldan geri döndük.

Bu yol üzerinde duraklama yapacağınız bir çok yer var.

ayrıca dönüş yolunun manzarasıda sol tarafınızda denizi görerek yolunuza devam ediyorsunuz.

biz yol üstünde bulunan #KIZKUMU nda durakladık. Efsanevi hikayesini yan taraftaki resimde sizler ile paylaştık.

belki daha önceden de duymuşunuzdur.Denizin üstünde yürüyen insanlar varmış diye :)

işte orası burası...

herkese şimdiden keyifli yolculuklar dilerizz...